BrewDog Warszawa już działa

BrewDog Warszawa już działa. Polska stała się tym samym dziesiątym krajem, w którym BrewDog ma swój firmowy lokal.



BrewDog jest na ul. Widok 8, tuż obok restauracji Stara Kamienica. Miejsce niby w centrum, a jednak trochę na uboczu. Raczej nie traficie tam przypadkiem - potrzebna premedytacja.

Na 18 kranach - oprócz oczywiście piw BrewDoga - znalazły się m.in. Browar Stu Mostów, Pracownia Piwa, Artezan i Trzech Kumpli. Ceny? Jest nieźle, naprawdę nieźle.

Schody zaczynają się, kiedy próbujemy porównać je z cenami w innych lokalach. Przede wszystkim BrewDog serwuje pinty, a nie 0,5 litra. Każde piwo na tablicy ma podaną cenę dla tylko jednej objętości. Przy czym piwa o zawartości alkoholu wyższej niż 6% są sprzedawane w mniejszych objętościach - 2/3 i 1/3 pinty. Czyli trzeba przeliczyć np. 1/3 pinty na 0,5 litra, żeby dowiedzieć się, że jest nieźle :) BrewDog Warszawa otworzył się w dniu matur z matematyki. Przypadek?


Przez to, że był straszny tłok, nie udało mi się dowiedzieć, czy da się zamówić inne objętości niż te zapisane na tablicy. Wypiłam grzecznie 2/3 pinty Elvis Juice za 13 zł.

Deska piwa jest dostępna - za 1/3 ceny pinty piwa pomnożoną razy 4.


Kuchnia działa, ale z braku miejsc nie udało mi się jej przetestować. Na pewno zajrzę jeszcze, jak zrobi się tam trochę spokojniej. No właśnie - miejsca jest mało i mało jest miejsc siedzących. Ale nie tak mało, jak słyszałam - powinno wejść z 60-70 osób. Ogródka - póki co - nie widać. Kwitnie spożywanie piwa na ulicy.


ŻABA W PIWIE NA FACEBOOKU

Komentarze

  1. to ja zapytam jako nieco głupkowaty z logiki. Rozumiem, że piwa sprzedawane są w trzech pojemnościach ale cena jest tylko za jedną? 16 zł za pintę, odpowiednio mniej za 2/3 pinty i odpowiednio mniej za 1/3 pinty. A piwa mocniejsze maja tylko dwie pojemności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, od razu głupkowaty :) Każde piwo jest - według tablicy - sprzedawane tylko w jednej objętości. Raz będzie to pinta, raz 2/3, raz 1/3. Cena jest podana za taką objętość, w jakiej sprzedawane jest piwo. Tak jak napisałam, był trochę za duży ruch na rozmowę z obsługą, więc nie udało mi się dowiedzieć, czy można zamówić np. 1/3 pinty czegoś, co sprzedają w całych pintach. W drugą stronę nie powinno być problemu - policzyliby po prostu sprzedaż trzech 1/3 pinty. Mam nadzieję, że nie namieszałam jeszcze bardziej :) Jak powiększysz zdjęcie tablicy, to cennik będzie czytelny i może jeszcze trochę rozjaśni sprawę.

      Usuń

Prześlij komentarz