Linki do wszystkich tekstów podsumowujących 2017 rok w jednym miejscu


O tym najchętniej czytaliście w 2017 r.

Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli zapraszam na pierwszą część podsumowania 2017 r. Co najchętniej czytaliście na moim blogu w mijającym roku?


Podsumowanie 2017 r. Co mnie wkurzyło i dlaczego była to Hoplala?

Podsumowując 2017 rok, zaczęłam się zastanawiać, co tak naprawdę mnie w tym roku wkurzyło. I chociaż małych wkurzeń było wiele, to jedno ciągnęło się miesiącami. Wkurzenie to nazywa się Browar Hoplala.

10 piwnych zjawisk, które powinny zniknąć w 2018 roku

Podsumowań 2017 roku ciąg dalszy. Nie wszystko, co działo się w świecie piw rzemieślniczych, chętnie widziałabym w kolejnym roku. Gdyby tak mieć magiczną różdżkę i usunąć kilka zjawisk?

5 piw, do których chciałabym wrócić w 2018 r.

W dwóch poprzednich wpisach podsumowujących 2017 r. trochę sobie ponarzekałam. Teraz przyszedł czas na chwalenie.

2017 rok w obiektywie. 20 najlepszych zdjęć

Z tysięcy zrobionych w ostatnim roku zdjęć wybrałam 20 tych, które lubię najbardziej. Gotowi na nostalgiczną podróż?

Komentarze