Premiera Holiday IPA z Langier Beer w Craft Beer Muranów


Jeszcze kilka miesięcy temu dość sceptycznie podchodziłam do Langier BEER, ale po pierwszym łyku przekonałam się, że warto czasem sięgnąć po piwo z tego browaru. Od tamtej pory właściwie nie rozczarowało mnie nic, czego próbowałam. A ostatnią nowością jest Holiday IPA - w sam raz na koniec wakacji 😉 To NEIPA. Dokładnie taka, jakich nie lubię, czyli słodka. Ale obiektywnie rzecz biorąc - naprawdę udana. Soczkowata, owocowa, słodka, multiwitaminowa, słodka, bardzo pijalna, słodka, mętna. I słodka 😊 Polecam, jeżeli ktoś lubi buchnięcie owoców tropikalnych i słodycz.





PS Miałam jeszcze zdjęcie grupowe z tej premiery, ale któryś z trzynastu pozujących do niego panów uznał, że strasznie zabawne będzie nazwanie mnie "kobietą spod latarni". Nie wiem, który to był, więc nie mogę go wyciąć z fotografii. Gratuluję "śmieszkowi" tego, że zepsuł pamiątkowe zdjęcie i mój wieczór.


Komentarze