Linki do wszystkich tekstów podsumowujących 2018 rok w jednym miejscu




11 browarów, na których się nie zawiodłam

Podsumowanie kończącego się roku zacznę od czegoś pozytywnego. Wybrałam 11 polskich browarów, po które w ostatnich 12 miesiącach sięgałam często i nigdy (albo prawie nigdy) się na nich nie zawiodłam.


2018 rok w obiektywie. 20 ulubionych zdjęć

Spośród tysięcy zdjęć, które zrobiłam w ostatnim roku, wybrałam 20 takich, które lubię najbardziej. Zapraszam na nostalgiczną podróż przez 2018 rok.

10 piwnych zjawisk, które powinny zniknąć w 2019 r.

W zeszłym roku zabawiłam się w koncert życzeń i zrobiłam listę 10 zjawisk, które powinny zniknąć w 2018 r. Cóż mogę napisać - jedno z moich marzeń się spełniło, bo skończyła się plaga milkshake IPA. Ech, słodki smak zwycięstwa... Prawie tak słodki, jak milkshake IPA.

Najczęściej czytane teksty w 2018 r.

To przedostatnia część blogowego podsumowania ostatnich 12 miesięcy (został jeszcze top 10 piw). Które teksty w ubiegłym roku cieszyły się największym zainteresowaniem? Nie powinno chyba zaskakiwać, że numer 1 pobił wszelkie rekordy na moim blogu.

10 polskich piw, dzięki którym będę dobrze wspominała 2018 rok

To był dobry rok. Odnoszę wrażenie, że poziom polskiego kraftu jest coraz wyższy. Oczywiście mogę się mylić, bo sięgam zazwyczaj po piwa z browarów może nie tyle sprawdzonych, ile takich, po których spodziewam się dobrej jakości. Czy to w wyniku wcześniejszych doświadczeń, czy z powodu osób z tym browarem związanych.

Komentarze